ponedjeljak, 30. listopada 2017.

Aličić:"Suđenje očajno,osjećale smo se ugroženo u Čitluku"

Fotografija korisnika/ce Elvira Aličić.
Druga ženska liga Federacije Bosne i Hercegovine grupa "jug"

Brotnjo Čitluk - ŽF/NK "Sana" Sanski Most 2:0 


Elvira Aličić, nogometašica ŽF/NK "Sana" Sanski Most, ističe:"Igrali smo sa Brotnjom - Čitluk, kao i obično bile smo zagrijane za utakmicu, nadale smo se pobjedi, no međutim izgubile smo rezultatom 2:0. Kako je utakmica sve više tekla i igra bila zanimljivija, suđenje je bilo sve više losšije, to jest katastrofalno, suci nisu kompetentni za svoj posao koji obavljaju. Bilo je raznoraznih dobacivanja i napada kako od strane protivnika tako i od strane tribina. Mi smo narod ograničen koji nikad neće shvatiti sta je fer play igra i kako se treba ponašati na terenu, a i izvan njega. Osjećala sam se ugroženo i prije svega ružno, jer smo i moje igračice i ja doživjele ne samo ružne riječi nego i napade opet i od strane protivnika i od strane gledaoca. Ne razumijem čemu takvo ponašanje, čemu takvo suđenje. Izgubila sam nadu da ce ženski fudbal zaživjeti u Bosni i Hercegovini na lijep način bez svega ovog prethodno nabrojanog. Lijep pozdrav, sljedeća utakmica ce biti puno bolja, a nadam se i suđenje puno bolje"

Nema komentara:

Objavi komentar