srijeda, 4. listopada 2017.

Suzana Tanasković postigla historijski pogodak za ekipu ŽFK Rad


Ugodan razgovor sa Suzanom Tanasković, nogometašicom ŽFK Rad iz Srbije.Zahvaljujemo se Suzani na izdvojenom vremenu. 

-Od kada igraš nogomet ? 

Nogometom se bavim od svoje sedme godine, prve korake napravila sam u muškom nogometnom timu, gde sam igrala do svoje 15te godine.

-Za koje klubove si igrala u svojoj karijeri ?

Nastupala sam za: FK Borac Ostruznica, ŽFK Sloga (Zemun), ŽFK Radnički(Rudovci), ŽFK Obilic i ŽFK Rad( i dalje nastupam

-Jesi li upisala ijedan nastup za reprezentaciju Srbije ?

Za sada ne, iskreno se nadam da ce se uskoro to promenit

-Kako si trenutno zadovoljna svojim igrama i igrama kluba ? 

Trenutno delimo poslednju poziciju na tebeli, ovo nam je prva sezona u najelitnijem rangu.U nekim utakmicama nam je nedostajalo malo sreće da dodjemo do celog plena.Krasi nas zajedništvo i neodustajanje u teškim trenutcima.Slede nam tek najbitnije utakmice gde ćemo nadam se izboriti opstanak.Svojim igrama u dosadasnjem delu sam veoma zadovoljna sto komentari sa strane potvrdjuju, postigla sam čak i jedan pogodak, istorijski za nasu ekipu, jer nam je upravo on doneo prvi bod.

-Tvoj uzor u sportu ili životu općenito ?

Moj uzor u sportu je Kristijano Ronaldo, pre svega zbog toga što je na prvom mestu čovek, humanista, a posle toga zato što je mogu slobodno reci najbolji u tome što radi, čime se bavi.

-Gdje vidiš sebe u budućnosti ?
Da ne budem lazno skromna, sebe za godinu-dve vidim negde preko, negde gde se na nogomet gleda na mnogo većem profesionalnom nivou.Recimo neka budu to Nemačka, Danska, Švedska...

Nema komentara:

Objavi komentar