nedjelja, 22. listopada 2017.

Estradna umjetnica svojim izgledom mami uzdahe


Sanja Mancu, estradna umjetnica sa vrhunskim glasom i izgledom koji ostavlja bez daha zapalila je društvene mreže.Ovim dana o ovoj Estradnom umjetnici se jako puno piše kako u dijaspori tako i u Srbiji.Vlada veliko zainteresovanje za saradnju, puno poziva stiže, ali kako kako ona kaže neće nigdje da žuri i želi polako odlučiti o svemu.

Sanju smo pitali, zbog velikog interesovanja, nastupa moželi te slava i popularnost ikada promjeniti ?

"Ne, nikada jednostavno sam takva osoba da me slava i popularnost nikada ne mogu promjeniti.Ja sam uvijek tu za svoju publiku i fanove da komuniciramo, da se slikamo i da pomognem uvijek koliko mogu svojim fanovima i prijateljima"-rekla je Sanja.
Fotografija Sanje Mancu.
Sanja, ističe:"Želim da se zahvalim svim portalima kako u Srbiji tako i u dijaspori što ovih dana mnogo prate moje nastupe i pišu o meni" 

Nema komentara:

Objavi komentar