utorak, 3. listopada 2017.

Cvijetić:"Posjedujemo kvalitet da budemo u samom vrhu tabele"

Fotografija korisnika/ce Branka Cvijetic.
Danas smo razgovarali sa Brankom Cvijetić, nogometašicom SFK "Libero" Goražde, koja nam govori o trenutnom stanju u klubu, ambicijama kluba.Zahvaljujemo se Branki na izdvojenom vremenu i ugodnom razgovoru.

Cvijetić, ističe:"U protekla tri kola moja ekipa je ostvarila dvije pobjede i jedan poraz i moja igra u tim utakmicama ,kao i igra čitave ekipe mogla je biti i bolja, jer mislim da posjedujemo kvalitet da budemo na vrhu tabele,Medjutim obaveze na poslu kako moje tako i od drugih cura u ekipi nisu nam dozvolile da se posvetimo treninzima koliko smo planirali .Ambicije uprave kluba su da budemo u vrhu tabele medju dvije tri ekipe iako mi igračice prizeljkujemo Premijer ligu uz nekoliko pojačanja na polusezoni ,jer smatram da je klub dobro organizovan i da ima sve preduslove da uskoro bude jedan od najboljih ženskih klubova u nasoj drzavi .Prije dvije godine sam iz ŽFK Sokolac gdje sam i zivjela presla u SFK Libero Gorazde , i od prvog dana su me svi u klubu i gradu super primili ,na što sam im prezahvalna ,tako da je za mene atmosfera u ekipi uvjek bila na zavidnom nivou.Što se tčce favorita za ulazak u Premijer ligu ,odnosno među osam najboljih u našoj državi ja mislim da je favorit broj jedan sigurno Emina ,a iza Emine mislim da su to prvenstveno Libero i Široki Brijeg."
B

Nema komentara:

Objavi komentar