ponedjeljak, 2. listopada 2017.

Svaki dan putuje 40 Kilometara kako ne bih propustila trening

Fotografija korisnika/ce Sfk Libero Goražde.
Danas smo razgovarali sa Milenom Đurđević, nogometašicom SFK "Libero" Goražde koje nastupa u Prvoli ligi Federacije Bosne i Hercegovine.MIlena svakodnevno putuje oko 40 kilometara kako ne bih propustila popustila trening ili utakmicu.Stvarno za svaki respekt je to.

Đurđević, također ističe:Zadovoljna sam svojom igrom u dosadašnjem dijelu prvenstva u tri utakmice postigla sam tri gola iako se uvjek može bolje . Ambicije uprave kluba kako nam je trener prenio su da budemo u vrhu tabele među dvije tri, ekipe što mislim da je realno, jer poslije 3 kola vidjeli smo da u ligi postoje 3 ili 4 ekipe koje su puno kvalitetnije od preostalih .Ja sam iz Cajnica i svakodnevno putujem 40ak kilometara do Goražda i nazad ,jer ljubav prema fudbalu je velika i ništa me ne može spriječiti da bi otišla na trening ili utakmicu.Najveći favorit za ulazak u Premijer ligu ,po meni je ekipa Emine, jer od kako sam u Liberu niti jedna druga ekipa nas nije nadigrala kao ekipa Emine i zbog toga mislim da su puno bolji od svih ostalih ekipa ."

Nema komentara:

Objavi komentar