ponedjeljak, 9. listopada 2017.

Bagarić:"Odlično smo ušle u sezonu, ambicije kluba su velike"


Zahvaljujemo se na ugodnom razgovoru i izdvojenom vremenu Branski Bagarić, nogometašici ŽNK Široki Brijeg. 

-Kako si trenutno zadovolna atmosferom i igrama svog kluba ? 

.U klubu vlada odlična atmosfera, najbitnije je zajedništvo koje pokazujemo na terenu, ali i izvan njega i to je rezultiralo dobrim igrama i nadam se da čemo tako i nastaviti

-Koje su ambicije ŽNK Široki Brijeg u budućnosti ?

Ambicije kluba su velike.Dobro smo usle u sezonu, ostvarile smo 4 pobijede u isto toliko utakmica, skoncentrirane smo na utakmice koje nam slijede,gdje ćemo dati sve od sebe da ostvarimo svoje ciljeve.

-Kako komentarišeš trenutno stanje što se tiče ženskog nogometa u BIH ?

Ženski nogomet u BiH je sve popularnije i u stalnom porastu i posebno mi je drago da se sve više djevojčica želi baviti nogometom,prije svega da se druže i uživaju u tome što rade

-Da li sebe vidis u budućnosti negdje van BIH ?

Trenutno ne razmišljam o tome, presretna sam u Širokom , koji je organiziran klub , imamo odlične uvjete za treniranje i nadam se da ću ostati ovdje još neko vrijeme.

-Tvoj uzor u sportu ili životu ?

Uzor u životu su mi roditelji,moja najveća podrška kao i moja braća i trener Ivan Kvesić koji mi puno pomaže oko svega i zahvalna sam mu na tome..

Nema komentara:

Objavi komentar