subota, 7. listopada 2017.

Halać:"Zasluženo smo slavile danas u Živinicama, a suđenje je bilo zadovoljavajuće"


Intervju sa Aidom Halać nakon utakmice Fortune i Gradine u Živinicama.Aida nam je komentarisala današnju utakmicu.

Halać, ističe:"Prije svega čestitam svojim igračicama na borbenosti svih 90+ minuta. U Fortuni sam provela dvije za mene vrlo uspješne sezone, bila (i jos uvijek sam) najbolja streljkinja tog kluba, prešla sam bas iz Gradine jer moje obaveze oko fakulteta i boxa nisu dozvoljavale da igram PL. Sa igračicama sam u dobrim odnosim i žao mi je što njihova uprava nije cijenila moj kvalitet što je rezultiralo mojim vraćanjem u "plavi" dres. Danas su dobili kaznu za svoj nemar i to što su doslovno odbacili tri ponajbolje igračice. Moram da pohvalim Saminu koja se poslije povrede iz drugog kola vratila punim treninzima i dokazala svoj kvalitet sa današnja dva gola baš u njenom stilu. Tu je i upava Gradine koja je korektna i pružaju nam dobre uslove. Trenutno smo malo odlijepile od dna tabele i to nam daje vjetar u leđa. Čula sam kako Fortuna nije zadovoljna suđenjem, i da sudkinje jesu imale par manjih grešaka, al mislim da nisu uticale na rezultat. Već u prvoj akciji nije sviran jedan penal za Gradinu, kad me je zadnja igračica "s leđa" oborila. Tako da ni nama nije svirano, al razumijem u porazu greška se nikad ne pripisuje sebi. Po mom mišljenju suđenje je bilo ok, na skali 1-10, nekih 7.5. Fortuni zelim opstanak u PL, za mi ćemo dati sve od sebe da Gradina ostane tamo gdje i pripada, u društvu najboljih"!

Nema komentara:

Objavi komentar