srijeda, 4. listopada 2017.

Tanović:"U ŽNK "Neretva" Metković imamo vrhunske uslove za rad"


Zahvaljujemo se Merimi  Tanović na ugodnom razgovoru i izdvojenom vremenu.Merima je nogometašica ŽNK "Neretva" Metković, a prije odlaska u Metković nastupala je i za Leotar i Mostar.

Kako si trenutno zadovoljna sa igrama u ŽNK "Neretva" Metković ? 

-Nova sezona je tek počela, što je nešto kasnije u odnosu na BiH, tako da je ispred nas jako veliki broj teških, ali i uzbudljivih utakmica od kojih svakako očekujem da damo maksimum od sebe te se ponovo nađemo u vrhu tabele kao što smo to uradili i prošle sezone. U Neretvi sam u potpunosti zadovoljna kako svojim igrama tako i svim ostalim uvjetima, ali i samim kolektivom. Imamo jako veliku podršku kako grada, tako i cjelokupne Uprave koja radi odličan posao. Pored seniorske ekipe, tu su još i kadetkinje te uzrast pionirki i limačica sa kojima se jako mnogo radi što svakako garantuje klubu dobru budućnost.

Za koje klubove si igrala prije odlaska u Metkoviće ?


-U Bosni i Hercegovini sam najprije igrala za ŽFK "Leotar-Tex" iz Trebinja za koji sam nastupala tri sezone, što je zapravo i prvi ženski klub za koji sam zvanično nastupala. Svakako da me mnoge lijepe uspomene vežu za taj klub i trenere Dragana Joksimovića i Danicu Kovačević koji su svakako mnogo pomogli da dalje napredujem. Nakon toga, tri sezone sam također igrala za ŽN/FK "Mostar" koji je zapravo prvi klub koji je pokrenuo priču o ženskom nogometu u gradu Mostaru, te sada već drugu sezonu aktivo igram za ŽNK Neretvu.

Koja je razlika trenutno između ženskog nogometa u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj ?

- Razlike svakako da ima ali ono što je možda za nas igračice najvažnije jeste da su utakmice znatno bolje posjećene nego što je to slučaj u BiH. Ovdje smo obično navikli da nas gleda samo 10 ili 20 osoba (većinom roditelji i porodica) što je zaista poražavajuće. Pored toga, svaka utakmica je medijski jako dobro propraćena, uz česte izvještaje i stručne komentare što kod nas u BiH pomalo nedostaje. U posljednje vrijeme međutim to se lagano mijenja te me mnogo raduje činjenica da je sve veći broj djevojčica i djevojaka koje se odlučuju za ženski nogomet koji svakako više nije tabu-tema, kao što je to nekada bilo

Nema komentara:

Objavi komentar