subota, 7. listopada 2017.

Intervju sa jednom od najljepši Mostarski fudbalerki


Danas smo razgovarali sa nogometašicom ŽF/NK "Emina" Mostar.
Alma Isaković, nam odgovara na neka zanimljiva pitanja, kao što su uslovi u kojim trenutno Emina trenira, uzor na sportskim terenima i šta očekuje od sezone koja je pred Eminom ? 
Zahvaljujemo se Almi na ugodnom razgovoru i izdvojenom vremenu.

-Kako si zadovoljna svojim igrama na početku sezone u ova 3. kola koja su odigrana ? 

S obzirom da prvo kolo nismo ni odigrale iz već poznati razloga. Mogu biti zadovoljna dosadašnjom igramo u prošla dva kola i drago mi je što sam prošlu utakmicu krunisala golom, Al naravno uvijek može bolje i treba da bude bolje u radu sa fudbalom.

-Kako komentarišeš to što mnogi u BIH svrstavaju Eminu kao najbolju ekipu poslje SFK 2000 Sarajevo ?

Smatram, a i sigurna sam da je najbolja ekipa u BIH, jer stvarno imamo extra uslove za treniranje i za napredovanje što je najpotrebnije u fudbalu, a i rezultati to sami pokazuju.

-Po tvom mišljenju za ulazak u Premier ligu BIH koga smatraš najvećim konkurentom ?

Pa ne bi da potcjenjujem nijedan klub, svi se bore i svima je na neki način stalo do ulaska u Premijer ligu. ali mislim da naš klub ima najveći potencijal za ulazak u Premijer ligu što i dokazuje naša igra na terenu.

-Šta očekuješ od utakmice protiv Željezničara ?

Očekujem dobru utakmicu i naravno našu pobjedu sa što većom gol razlikom. Poštujem ekipu Željezničara, ali u Mostaru nemaju šta tražiti.

-Tvoj uzor u Životu ili općenito u sportu ?

Pa jedan od mojih najvećih uzora je moj trener, ujedno i moja druga podrška poslije mojih roditelja. Sve što smo kao klub postigle to smo uradile zahvaljujući treneru Ziji Tojagi i predsjednici kluba Sevdi Tojagi.

Nema komentara:

Objavi komentar