četvrtak, 21. rujna 2017.

Đula Velagić:"Velika želja mi je sa ŽF/NK Eminom igrati Premier ligu Bosne i Hercegovine"


Đula Velagić,, članica ŽF/NK "Emina" Mostar i članica reprezentacije Bosne i HErcegovine ( U17) u razgovoru nam je otkrila .. ? 

"Ja sam prezadovoljna u Emini , atmosfera je odlična cure su super i sve je odlišno. U Eminu sam presša nakon završetka prođle sezone, a igrala sam za Žnk Tomislav. U početku igrala sam za Žnk Troglav, zatim sam presža u Žnk Tomislav i sad u Eminu Mostar. Nadam se da ću nekad igrat za A selekciju BiH , a sa novim klubom imamo jedan cilj,a to je premier liga , nadam se da ćemo ove sezone osvojiti prvo mjesto, jer zaslužujemo igrati u Premier ligi BIH ", rekla je Đula.

Đula je članica U17 reprezentacije Bosne i Hercegovine.Djevojke su se danas okupile u Trening centru u Zenici gdje će biti u periodu od 21.9 - 30. 9 .

Nema komentara:

Objavi komentar