ponedjeljak, 25. rujna 2017.

Jelena Polić potpredsjednica i igračica ŽFK Rad iz Beograda,sudija, osnivač dva ženska nogometna kluba, zaista nevjerovatno

Fotografija korisnika/ce Jelena Polic.
Nevjerovatna priča nam dolazi iz Srbije.Jelena Polić nam otkriva svoju ljubav o nogometu.Jelena je osnivač dva ženska nogometna kluba, sudija, igračica u ŽFK Rad iz Beograda i obavlja funkciju potpredsjednice u istom klubu.

Zahvaljujemo se Jeleni na ugodnom razgovoru i izdvojenom vremenu.U ovoj zanimljivoj priči, jelena ukratko je istakla:"Fudbalom sam počela da se bavim sa 17 godina.Osnivač sam dva ženska fudbalska kluba, ŽFK Obilic i ŽFK Rad.
Fudbalski sudija postala sam 2012 godine i evo već pet godina se aktivno i time bavim. Trenutno sudim Zonsku ligu Beograd(4 liga), Ali i mladje kategorije. Nažalost iako ispunjavam sve uslove da sudim i zenske lige zbog sukoba interesa (potpredsednik sam u zfk Rad) sudim samo muski fudbal. Oduvijek sam fudbal doživljavala iz vise aspekata i želja za usavršavanjem i napredovanjem dovela je do toga da ne budem "samo" igraćica vec i fudbalski sudija, ali pre svega neko ko radi na popularizaciji i promociji ženskog fudbala u Srbiji.Svakodnevno sam uključena u razne aktivnosti što se tiče devojaka koje se bave fudbalom, a poseban značaj pridajem humanitarnim akcijama. Iz tog razloga igračice mog kluba su do sada učestvovale na preko 50 razlicitih humanitarnih manifestacija.(Turniri, podrška ženama obolelim od raka, podrška deci sa Daunovim sindromom itd...)

Jeleni želimo puno sreće i uspijeha u daljnjem radu i želimo mnogo dobrih rezultata sa svojim klubom.

Nema komentara:

Objavi komentar