petak, 22. rujna 2017.

Minela Gračanica, dragulj s Neretve:"Velika želja mi je s ŽF/NK Eminom igrati u Premier ligi Bosne i Hercegovine"

Fotografija korisnika/ce Minela Gačanica.
Intervju sa jednom od najtalentovanijih mladih nogometašica na BALKANU.Prije svega hvala Mineli za izdvojeno vrijeme i što je pristala odgovoriti na sljedećih par pitanja:

-Kako si trenutno zadovoljna sa svojom igrom u ŽF/NK Emini i reprezentaciji Bosne i Hercegovine ?

"Tek je pocelo prvenstvo koje smo otvorili jako dobro,sto je i cilj,gdje se trudim da svaka utakmice bude sve bolja,nije da sam nezadovoljna svojom igrom ali uvijek moze i mora biti bolje,bez obzira na rezultate koje ostvarujemo. Tako i za reprezentativne nastupe. "

-Za koje Omladinske selekcije BIH si nastupala i sa koliko godina je bio tvoj prvi nastup ?

"Nastupila sam za sve selekcije BiH,a sa 15 godina sam odigrala prvu utakmicu za drzavu.

-
Šta mislis o tome što te smatraju svi jednim od najvećih talenata zenskog fudbala u BIH ?

"
? Pa pogotovo takva misljenja drugih i podrska koju mi daju me tjera da radim jos vise,i napredujem kako bi opravdala sve to,i kako bi u buducnosti bila jos bolja. Svakako da sam ponosna na takvo nesto,jer se ocigledno trud cijeni."

-Koje su tvoje ambicije za ŽFNK Eminom ?

"Ambicije sa ZF/NK "Emina" su od osnivanja kluba iste,a to je da igramo u drustvu najboljih u BiH, tj ostvarimo plasman u Premijer ligu BIH "


Jedno je sigurno pred ovom mladom nogometašicom je velika karijera, ovim putem MIneli želimo mnogo sreće i uspijeha u nastavku prvenstva i karijere.

Nema komentara:

Objavi komentar