petak, 29. rujna 2017.

Hodžić:"Lokomotiva je favorit, ali mi ćemo ostaviti srce na terenu za pozitivan rezultat"


Ugodan razgovor sa Vildanom Hodžić, nogometašicom Fortune iz Živinica.Vildana nam govori o atmosferi u klubu, rezultatima kluba i koliko je zadovoljna svojim igrama i igrama svog kluba na početku ove sezone.Zahvaljujemo se Vildani na izdvojenom vremenu.

Hodžić, ističe:"Atmosfera u ekipi je veoma dobra, a djevojke su maxiimalno fokusirane na meč koji nas očekuje u subotu. Ja sam zadovoljna svojim igrama u prethodnom periodu, ali nastojim da iz utakmice u utakmicu budem još bolja. - Iskreno,nismo zadovoljni trenutnim stanjem na tabeli.Loše smo otvorile prvenstvo,imali smo problema sa povredama,ali ono što je najbitnije prethodno kolo upisale smo pobjedu u Petrovu i potrudit ćemo se da nastavimo taj pobjednički niz. Očekuje nas zaista jedna dobra utakmica,ulogu favorita svakako ima ekipa iz Brčkog, ali ja vjerujem u svoju ekipu.sigurna sam da će svaka igračica pružiti maximum na terenu i samim tim ce doći i rezultati. Uzor mi Marta da Silva,po mom mišljenju najbolja nogometašica ikad.

Nema komentara:

Objavi komentar