srijeda, 27. rujna 2017.

Ilisković:"Cilj ŽNK "Lokomotive" u ovoj sezoni je ulazak u ligu za prvaka"

Fotografija korisnika/ce Ajla Zahirovic.
Ugodan razgovor sa trenerom ŽNK "Lokomotive" Brčko, gospodinom Miloradom Iliskovicem.Trener Lokomotive govori o trenutnom stanju u klubu, ambicijama kluba za ovu sezonu i o podršci gradske vlasti u Brčkom kada je u pitanju ŽNK Lokomotiva.
Zahvaljujemo se Miloradu na izdvojenom vremenu.


Trener ŽNK"Lokomotive" ističe:"U svakom sportu atmosfera je jedan od vaznijih faktora za uspijeh. Mozete vještački praviti atmosferu, ali ona prava se vidi i osjeti. U našoj ekipi vlada harmonična atmosfera, djevojke se odlično slažu na terenu, a veliki dio vremena provode zajedno i van trenažnog procesa. Najviše me raduje činjenica da je i atmosfera oko kluba svakim danom sve bolja. Na našim utakmicama često je više gledalaca nego na mečevima muških klubova u Brčkom.
Ja sam više nego zadovoljan igračkim kadrom kojim raspolažem. Raditi sa ovom grupom djevojaka je pravo zadovoljstvo. One iz treninga u trening pokazuju želju da napreduju i kada imate takav tim onda nemate razloga da budete nezadovoljni. Vjerujem u svaku svoju igračicu i siguran sam da su sposobne da igraju i na višem nivou od sadašnjeg. Kada sam krenuo sa radom u Lokomotivi, napravio sam plani i program razvoja kluba u dva ciklusa od četiri godine. Ovo je peta godina rada i mi idemo korak ispred onog što je planirano. Shodno tome, naše ambicije u ovoj sezoni vezujemo za ulazak u ligu za prvaka. Bilo bi odlično da ponovimo prošlosezonske rezultate, a mi ćemo dati sve od sebe da ljestvicu jos malo podignemo. U svakom slučaju najvažnije je da afirmišemo što veći broj mladjih igračica koje bi u budućnosti trebale da čine okosnicu našeg tima. Brčko kao grad ima dugu sportsku tradiciju i brojne klubove koji igraju ili su igrali na visokom nivou. ŽFK "Lokomotiva" , u jednoj mjeri ima podršku gradskih struktura, ali ove djevojke sigurno zaslužuju veću pažnja. Ostvareni rezultati u ovom kratkom vremenskom periodu daju nam za pravo da kažemo da smo na dobrom putu da postanemo ozbiljan sportski kolektiv. Ipak, to nećemo moći ukoliko gradska podrška izostane i ne bude na višem nivou nego što je trenutna. Mi ćemo nastojati da, kao i do sada, naš grad reprezentujemo u pravom svjetlu, ostvarujemo dobre rezultate i siguran sam da će i sve gradske strukture prepoznati naš rad i podržati ga na putu ka vrhunskim uspijesima."

Nema komentara:

Objavi komentar