nedjelja, 24. rujna 2017.

Jedna od najljepših nogometašica u BIH:"Cilj mi je s Lokomotivom biti prvak i igrati Ligu Prvaka "


Prije svega zahvaljujemo se Sari na izdvojenom vremenu i ugodnom razgovoru.Sara nam je odgovorila na neka pitanja vezano za klub , o atmosferi u klubi.

--Kako si trenutno zadovoljna sa svojim igrama u Lokomotivi i kakva je atmosfera u klubu ?

"Pa nije na meni da komentarišem svoju igru iz utakmice u utakmicu za to postoji trener koji obrazlaže svaku utakmicu, ali što se mene same tiče zadovoljna sam svojim igrama i svemu što pružam na terenu. Naravno, uvijek postoji prostor za napredovanje i iz svake utakmice izvlačim svoj maximum. Što se tiče atmosfere, družimo se, vlada jedna lijepa harmonija. Kako vrijeme prolazi sve smo kompaktinije što se vidi po igrama."

--Koje su ambicije kluba u ovoj sezoni ?

"Ambicije kluba su naravno kao i svima da budu što bolje plasirane u najvišem rangu takmičenja. Naše ambicije su da ponovimo proslu sezonu i da kao tim napredujemo. "

-Za koje klub ili klubove si igrala prije dolaska u Lokomotivu ?

"Moji prvi koraci u fudbalu i jesu u Lokomotivi, nikada nisam igrala za neki drugi klub. Ne planiram da mijenjam klub, jer ovde sam započela fudbalsku karijeru i oni su od mene napravili igrača i dali mi punu podršku u svemu,a ja sam naravno opravdala njihova očekivanja i čast mi je biti kapiten ovakvog kluba"

-Da li bi u budućnosti volila igrati u nekim od najačih liga Evrope i jesi razmišljala o tome ?

"Naravno, san svakog igrača je da zaigra za neki klub u Evropi, ali to nije moj primarni cilj. Moje ambicije da sa Lokomotivom zaigram Ligu Prvaka, pa tek onda mogu da razmišljam o nekim vecim klubovima. Ali svakako imam i ambiciju da završim fakultet i da se posvetim svom životu."

-Tvoj uzor u sportu ili životu?

"Sto se tiče uzora u sportu svakako su to svi ljudi koji su oko mene i koje rade sa mnom. Svako od njih ima svoje kvalitete i na svako mi je po nečemu uzor,a ako ćemo o velikim ličnostima iz svijeta fudbala to je svakako Ronaldo."

Nema komentara:

Objavi komentar