nedjelja, 24. rujna 2017.

Aida Avdić jedna od najboljih golmanica u Premier ligi BIH nam ističe...


Aida Avdić, trenutno brani boje ŽNK Lokomotiva iz Brčkog.Prije svega zahvaljujemo se aida na ugodnom razgovoru i izdvojenom vremenu.

-U kojem klubu si počela karijeru ? 

"Kraijeru sam počela u Gradini iz Srebrenika što je ujedno i moj matični klub.Nakon provedene dvije sezone u Gradini prešla sam u ŽFK Banja Luka tu sam bila jednu sezoonu i ponovo se vratila u Srebrenik.IZ Srebrenika sam ponovo otišla i trenutno branim boje Lokomotive iz Brčkog.

-Kako si trenutno zadovoljna sa atmosferom u klubu ? 

"Atmosfera u klubu je sjajna,nemam bas ni jednu zamjerku..za vrijeme treninga to sve tece onako kako bi svaki trener pozelio a i van terena se odlicno slazemo.."

-Šta očekujes od utakmice sa ŽFK Banja Luka ?

"Što se tiče utakmice protiv banje LUke svjesni smo da će biti jako teška utakmica, i da neće biti lako.Banja Luka je jako težak protivnik, iako smo oslabljene, i igramo bez par standardnih igračica ja vjerujem u ovaj tim i uvjerena sam da će 3 boda ostati u Brčkom.

-Jesi li zadovoljna startom svoje ekipe u ovoj novoj sezoni ?

"Start je bio odličan,međutim dogodio se taj peh protiv Radnika, ali idemo dalje.Ne gledamo iza sebe.U nastavku sezone ćemo se potruditi da budemo što bolje, i opravdamo prošlogodišnju poziciju na tabeli, kada smo bili viceprvaci Bosne i Hercegovine"

Nema komentara:

Objavi komentar