subota, 9. prosinca 2017.

Veliko pojačanje stiže u Mostar ?


Vujošvić, ističe:"U Mostar sam došla kad se osnovao klub,2012 godine.Tada smo počeli da gradimo lijepu priču sa mladim igračicama.Sa curicama,velikim talentima od kojih bih izdvojila Merimu Tanović koja je tada imala samo 15 godina.Ali i pored "lavovske" borbe svih nas nismo u startu uspjeli da se plasiramo u visi rang,to jest Premijer ligu.Međutim poslije sjajno odigrane sezone u dresu Žn/fk Mostar putevi su nam se ukrstili i sezonu sam nastavila u Crnoj Gori.Provela sam odličnu sezonu i po kao kapiten Žfk Obilica iz Herceg Novog.Po završetku sezone,kada se Obilić ugasio,dobila sam ponudu od prvaka Makedonije, Žfk Dragon,gdje sam provela polusezonu 2016/17.U medjuvremenu je Zn/fk Mostar napravio ogroman uspjeh,plasirao se u Premijer ligu BiH sa veoma mladim sastavom.Tada su bile i učesnice finala Kup-a BiH.Drugi učesnik je bio,naravno,klub koji prije nego se kaže ime treba ustati pa reci SFK Sarajevo.Utakmicu je Žn/fk Mostar izgubio, ali su svakako uzeli zasluženu nagradu najbolje ženske seniorske ekipe grada Mostara.Imam konkretnih ponuda klubova iz regiona međutim trenutno sam u pregovorima sa Žn/fk Mostarom tako da bi se trebalo brzo dogovoriti oko svega.Voljela bih pomoći Mostaru da ostanu u Prvoj ligi FBiH ligi, jer vidim da su na dnu tabele.
Klubovi za koje sam nastupala Žfk Podgorica (Crna Gora ) Žfk Bubamara Masinac(Nis,Srbija),Žfk Sport Uno (Crna Gora) WFC Dragon (Skoplje,Makedonija) ,Žn/fk Mostar (BiH) , Žfk Obilic (Crna Gora )."

Nema komentara:

Objavi komentar