nedjelja, 3. prosinca 2017.

Aličić:"Za mene fitnes predstavlja jedan smjer zdravog života"


Elvira Aličić, nogometašica Sane iz Sanskog Mosta, ističe: 

-Šta za tebe predstavlja fitnes, teretana ? 
Za mene fitnes predstavljaja jedan smjer zdravog života koji mi ujedno pomaže i pri fudbalskoj karijeri.

-Da li radiš s nekim profesionalnim trenerom što se tiče teretane i treninga vezano za to ?
Od samog mog početka bavljenja sportom nastojala sam da dajem 100% od sebe u svakom pogledu i da sa mnom rade ljudi koji su edukovani za tu vrstu sporta,nebitno bio to fudbal il fitness, što se tiče fitnesa najviše zasluge idu mojim trenerima Šenolu Muratagiću i Emini Komić.


-Misliš li da klubovi i igračice individualno malo koriste teretanu i treninge koje ti radiš svakidašnje ?
Nažalost živimo u sredini u kojoj se sasvim malo ulaže u sport tako da ni klubovi pogotovo " Ženski " nemaju uslove da svojim igračicama pruže dodatnu vrstu treninga s kojom bi naravno unaprijedili svoj razvoj.
Ja im mogu samo da dam jedan savjet da svoje slobodno vrijeme iskoriste bavljenjem sportom bilo to rekreativno ili profesioanalno zbog njihovog fizičkog izgleda i zdravog života.


-Imaš li ponuda za prelazak u neki klub u veći rang takmičenja ili inostranstvo, pošto imašš kvalitet za takve stvari sigurno ?
Trenutno se nalazim u Njemačkoj gdje obavljam treninge s ekipom SC Karlsruhe-a. A postoje intresi od još par klubova iz Njemačke i Francuske s kojim sam već obavila razgovore, pa se nadam od januara da se priključim jednom od tih klubova!

Nema komentara:

Objavi komentar