utorak, 12. prosinca 2017.

Ubavić:"Mislim da će zimski prijelazni rok biti uspješan za mene"


Zahvaljujemo se na ugodnom razgovoru i izdvojenom vremenu Saški Ubavić.

Ubavić, ističe:"Fudbal treniram od svoje 13. godine,znaci 6 godina. Svoje prve fudbalske korake sam napravila sa dečacima u raznim školama sporta,pa zatim u školskom takmičenju sam se izdvojila i posle toga prešla u ŽFK Bistrica iz Novog Sada. Poslje toga Bistrica mjenja ime u ŽFK Vojvodina i tu prelazim sa starijim devojkama da treniram,ali se nisam dugo zadržala zbog povrede zgloba, 6. mjeseci pauze i prelazak u ŽFK Bačka iz Žablja. Povratak na teren posle povrede,odličnih godinu dana u Bačkoj provedenih u smislu napredovanja. Onda slijedi period završavanja srednje škole i odabir između profesionalnig bavljenja fudbalom ili nastavak školovanja. Dobila sam ponudu za Maltu klub Hibernians gde sam se zadržala kratko oko mjesec dana zbog neispunjenih uslova. Karijeru bi volela nastaviti u nekom inostranom klubu u Evropi. Najbolje uslove za rad naravno da sam imala na Malti, jer se oni vode kao profesionalni klub i naravno uslovi i kapaciteti su veći. Moji životni prioriteti su prije svega da budem i ostanem čovjek u svakom smislu te riječi,da vjerujem u sebe i da nikad ne odustajem. Sebe u budućnosti vidim u nekom ozbiljnom klubu u Evropi,mislim da mogu dosta da pomognem i pokažem i jedva čekam sad taj zimski prelazni rok mislim da će to biti bomba za mene i fudbal."


Nema komentara:

Objavi komentar