ponedjeljak, 25. prosinca 2017.

Mihajlović:"Cilj mi je nositi dres reprezentacije"

Razgovarali smo sa mladom i perspektivnom golmanicom Sfk "Libero" Goražde.
Mihajlović, ističe koji su ciljevi u karijeri i zbog čega je došla u Goražde:"Imam ambicije da sa odličnom ekipom Libera u narednoj sezoni dostignem najelitniji rang takmičenja u našoj državii naravno da napredujem i usavršavam se.Iz Zvornika sam,imam 17 godina Fudbal treniram vec 5.godina.Počevši u ekipi dječaka,kao igrač na poziciji desnog krila, nakon izvjesnog vremena odlučila sam se da stanem izmedju stativa.Kao vodeći igrač, odnosno kapiten,nastupala sam u Zvorničkoj Drini gdje sam i naučila svoje prve golmanske korake od jako dobrog trenera golmana Zorana Tomića, kome se i ovom prilikom mnogo zahvaljujem.Zatim sam karijeru nastavila u Olimpiku iz Brčkog iz kog sam i došla ovdje u Goražde.Što se tiče mojih nastupa previše sam samokritična što kažu da mi je mana
Bilo je i uspona,i padova, ali je sve to sastav igre naravno.Na prvom mjestu mi je naravno porodica i škola, a fudbal je najvažnija sporedna stvar na svijetu.Pored toga što sam golmanica,i fudbalski sam sudija.Cilj mi je reprezentacija,i FIFA značka"

Nema komentara:

Objavi komentar