ponedjeljak, 25. prosinca 2017.

Balčinović:"Cilj nam je opstanak u društvu najboljih ove sezone"


Zahvaljujemo se Emini na ugodnom razgovoru i izdvojenom vremenu.Nogometašica Fortune nam otkriva svoje ciljev i ciljeve kluba u ostatku sezone.
Balčinvić,ističe:"Nogomet treniram od malih nogu , a najviše za to zaslužna su moja braća sa kojima sam najviše igrala nogomet i koji su zaslužni za sve moje uspjehe kako u nogometu tako i u životu.Prije dolaska u Fortunu igrala sam za Željeznicar iz Bosanske Krupe.Pa zadovoljna sam igrama u klubu, jer sam ove godine dosla u Fortunu , al uvijek moze bolje..Novi klub , nova poznanstva al sve je to uspjelo zahvaljujući mojim saigračicama koje su bile velika podrška.Ambicije kluba su opstanak u društvu najboljih, jer to stvarno i zasluzujemo.Potruditi cemo se da ostvarimo svoje ciljeve i da ostanemo u društvu najboljih."

Nema komentara:

Objavi komentar