utorak, 5. prosinca 2017.

Gvozderac:"U Mostaru se osjećam odlično"


Zahvaljujemo se Jeleni Gvozderac, članici ŽF/NK "Emina" Mostar na izdvojenom vremenu i ugodnom razgovoru.

-Koliko dugo si već članica ŽF/NK "Emina" Mostar, kako si zadovoljna radom i uslovima ? 
Članica ŽF/NK Emine sam skoro godinu dana. Što se tiče rada i uslova u klubu, smatram da se radi dosta ozbiljno i kvalitetno uz puno odricanja, što su i sam dokaz toga naši dosadašnji rezultati.

-Prije dolaska u Mostar, za koje klubove si još branila ?
Prije nego što sam stigla u Eminu, nastupala sam za ŽFK Banja Luka.

-Kako si zadovoljna sa svojim nastupima i nastupima ekipe u dosadašnjem periodu ?
Sa mojim nastupom i nastupima ekipe mogu reći da sam i više nego zadovoljna, s obzirom da polako koračamo prema svojim zacrtanim ciljevima. Prvi dio sezone smo završili na prvom mjestu, sa maksimalnim brojem osvojenih bodova. Pred nama je ostao drugi dio sezone koji moramo da odradimo jednako dobro kako bi ostvarili svoj cilj to jest plasman u PŽL.

-Tvoje ambicije u karijeri, inozemstvo ? 

Trenutne ambicije su ulazak sa Eminom u društvo najboljih, a voljela bih da se kroz koju godinu vidim sa ovim klubom i u Evropi. Što se tiče inozemstva, kao san svake igračice, pa tako i moj je da zaigram u nekom Evropskom klubu. Naravno, svjesna sam da je zato potrebno mnogo više truda,rada i odricanja.

Nema komentara:

Objavi komentar