subota, 3. ožujka 2018.

Ušla je u izbor za najbolju nogometašicu svijeta

Fotografija Sandre Zigic.
Djeluje nestvarno da sam među 20 najboljih obrambenih igračica na svijetu! Uzor mi je Javier Zanetti, a navijam za Valenciju, rekla je Sandra Žigić
Hrvatska nogometna reprezentativka Sandra Žigić (30) nalazi se među 55 najboljih nogometašica svijeta u izboru više od 4100 nogometašica u 45 zemalja za udrugu FIFPro.
Zagrepčanka koja nastupa za bundesligaša USV Jenu nominirana je među 20 najboljih obrambenih igračica, a idealna ekipa svijeta bit će objavljena na Međunarodni dan žena, 8. ožujka.
"Iznenadio me izbor. Znala sam da sam u izboru unutar Hrvatske, ali nisam očekivala da ću biti među nominiranim igračicama. Naravno da mi to puno znači iako mi još uvijek djeluje nestvarno da sam među 20 najboljih obrambenih igračica na svijetu", rekla je Sandra Žigić za službene stranice HNS-a.
Izvor:GOAL

Nema komentara:

Objavi komentar