utorak, 20. ožujka 2018.

Mićanović:"Ambicije kluba za ovu sezonu su jasne"


Danas smo razgovarali sa Vukicom Mićanović, jednom od najboljih nogometašica Radnika iz Bijeljine.
MIćanović nam je istakla:"Već 15 godina igram nogomet.Što se tiče moje igre, trenutno sam zadovoljna, ali naravno uvijek može bolje. Što se tiče igre kluba mislim da smo ove sezone solidni, ali prvenstvo je tek počelo, vidjet ćemo šta će biti u nastavku.Ambicije kluba za ovu sezonu su da napredujemo sto više, da zadržimo drugu poziciju na tabeli i naravno da se plasiramo u finale kupa RS i BiH. Na početku karijere igrala sam za FK. Proleter, zatim Zfk Radnik, Sfk Sarajevo,Lokomotiva Brcko, a trenutno sam u svom matičnom klubu, Zfk Radnik Bijeljina.Moje ambicije za budućnost su da igram za neki klub u inostranstvu. Moj uzor je Luka Modric."

Nema komentara:

Objavi komentar