nedjelja, 26. studenoga 2017.

Seljak bolji od Sokratesa

''Seljak'' lako sa ''Sokratesom''
MNK SELJAK - KMF SOKRATES 6:0 (3:0)
Dvorana Dalibor Perković Dali
Gledalaca: 150
Sudije: Amir Omerbašić (Sarajevo) i Mirza Zubić (Visoko)
Strijelci: 1:0 Kaić 5, 2:0 Čolak 7, 3:0 Ivković 16, 4:0 Maleta 26, 5:0 Kovač 37, 6:0 Čolak 39
Žuti kartoni:Vučić (Sokrates)
Seljak: Miočević, Maleta, Ivković, Krišto, N.Kaić, F.Kaić, Čolak, Grgić, Dalić, Palavra, Krišto, Pervan, Rožić, Kovač
Sokrates: Močić, Bajić, S.Đaković, Vučić, Trnjak, Karamehić, Žutić

1 komentar:

  1. Pozdrav administrator bloga,
    Samo želim ostaviti ovu poruku ovdje na vašem blogu kako bi bilo tko obavijestio o financijskoj podršci koji mi nudi gospodin Pedro u vrijeme covid-19, jer je to vrijeme bilo jako loše i teško za mene nakon zaključavanja zemlje, gotovo sam izgubio posao Prije Pedra Jeromea, zajmodavac koji mi je pomogao u zajmu po stopi od 2% u zamjenu za financiranje mog posla, toliko sam zahvalan i pokazujući zahvalnost njegovoj podršci svjedočit će koliko sam zahvalan njegovoj usluzi i njegovom radnom timu kao Pa nakon što sam posjetio njihov ured na mojoj lokaciji, tada sam znao da je dobar čovjek s rešetkom.
    Volio bih da bilo tko ovdje prolazi kroz financijske uvjete da se obrati g. Pedro Jerome na njegovu e-mail pedroloanss@gmaill.comand, on će vam pomoći u bilo kojoj vrsti zajmova, zajmu za kućne kuće, zajmu automobila, zajmu, poslovnim zajmovima, osobnom zajmu, kao Sve dok ste dovoljno iskreni da se vratite.

    OdgovoriIzbriši