ponedjeljak, 27. studenoga 2017.

Ena, estradna plesačica na meti prijetnji


Estradnoj plesačici i modelu Eni Blazević, ne prestaju da stižu prijetnje.Ova poznata djevojka u svom poslu ,tacnije i poznata kćerka našeg Estradnog umjetnika..Ena je na svom Facebook profilu objavila zanimljiv status nakon što joj prave lažne profile ljubomorne djevojke ili bivši momci ,Ena vodi borbu da odbrani svoje ime."Ma sve ću da kažem šta budem imala ,ako treba razvesti ću pola estrade neću dopustiti nikom da gazi po mom imenu" rekla je Ena.

Mnogi se pitaju sto nisi uzela nikad očevo prezime? "Nisam imala potrebu za tim živim sa majkom i ne volim da se eksponiram moj otac, ali nikad neću uzet njegovo prezime nosim ponosno majkino."
U Prijedor ideš često ? "Da,volim svoj rodni grad napustila sam ga kad sam imala 3. god. i često se poslovno vraćam."
Kakve su bile pretnje novinara i tebe? "Imala sam incident jutros da me novinar jednog časopisa u Beogradu popljuvao i zahtjevao da ima sex s mnom ja sam ga odbila i usledeo je šok baš zbog toga on će sigurno sada da piše svašta po novinama al me to ni malo ne plaši.Volim svoj posao biti sexy ,iako ste x puta čuli kako je otac nezadovoljan mojim izborom posla al ja ga ipak volim i majka me podržava sve ostalo je nebitno."

Nema komentara:

Objavi komentar