četvrtak, 31. kolovoza 2017.

Musemić prokomentarisao šanse Sarajeva kada je u pitanju borba za titulu

U emisiji N1 televiziji “Novi dan”, uživo je gostovao Husref Musemić, povratnik na klupu Sarajeva.
Musemić je govorio o nastavku PLBiH i šansama Sarajeva u eventualnoj borbi za titulu, imajući u vidu loš start Bordo tima.
“Borit ćemo se da osvijmo što više bodova. Zrinjski je u prednosti. Jednostavno u sportu je sve moguće. Dok postoji teoretska šansa borit ćemo se. I prošle smo sezone zaostajali dovifcren broj bodova za vrhom tabele, pa smo pred zadnja tri kola bili u situaciji da se borimo za titulu. Ne bi bio niko sretniji od mene da uđemo u borbu za titulu i da je osvojimo.”, rekao je između ostalog Musemić i odgovorio na pitanje o njegovoj ljubavi prema FK Sarajevo.
“Ja sam emotivno vezan za Sarajevo. Dok sam god živ ja Sarajevu ne mogu vratiti onoliko koliko je ono meni dalo kako igraču i treneru.”

Nema komentara:

Objavi komentar