utorak, 29. kolovoza 2017.

Mlada Tuzlanka prvi ženski ljekar u bh. nogometu

Razgovarao: Nermin Alibašić
Fudbalskom klubu “Sloboda” u ovoj sezoni ne cvjetaju ruže. Osvojili su svega pet bodova iz šest utakmica. Uprava je na početku sezone navijačima dala do znanja da će priliku dati mladim igračima. Tu nisu stali. Obnovljene su i strukture Kluba, a među novim članovima istih se nalaze i mladi, ambiciozni ljudi. To nije zaobišlo ni medicinski tim na čijem čelu se nalazi doktor Amir Azabagić. Raspisan je javni konkurs, a na njega se javila mlada i ambiciozna Amila Pjanić, koja je nedavno postala doktorica s obzirom da je završila šestogodišnje školovanje na Medicinskom fakultetu.
“S obzirom da sam često pratila utakmice FK “Sloboda” i bila vjerni fan Kluba, onda kada se raspisao javni poziv u kojem traže doktora medicine, bez razmišljanja sam se prijavila shvativši to kao odličnu priliku da pokažem svoje znanje, a i da kao mlad ljekar naučim od starijih ljekara koji su dio medicinskog tima fudbalskog kluba i steknem iskustva u radu, kao i to da pomognem klubu kojeg sam vjerno pratila i podržavala, iako je to volonterski” – na početku razgovora za Sportske.ba kazala je doktorica Amila Pjanić
Pohvalno je govorila o igračima, stručnom štabu, Upravi, koji su je od samog početka podržavali i poštovali: “Odmah sam se uklopila kao da sam oduvijek bila dio tima. Svi su me prihvatili i od samog pocetka se odnosili prema meni sa velikim poštovanjem. Trudili su se zaista da se uvijek osjećam prijatno, dobrodošlo i to mi je bio dokaz da zaista radim sa profesionalcima, pri tome mislim na sve clanove FK “Sloboda”.”
Posebno je izdvojila jednu osobu, velikog stručnjaka u poslu kojeg obavlja: “Posebno bih se ovom prilikom zahvalila dr. Amiru Azabagiću koji mi je i dao priliku da postanem dio tima i kojem ni u jednom momentu nije teško da mi kao mlađem ljekaru prenosi svoja znanja i iskustva.”

Nema komentara:

Objavi komentar