nedjelja, 11. veljače 2018.

“Brzi” život (bivše igračice Iskre) Melihe Dzafić u Ingolstadu


Meliha Džafić bivša nogometašicca Iskre iz Bugojna koja je  svoju karijeru nastavila u Njemačkoj za našu stranicu ističe :"Njemačka..da mi je neko rekao prije par godina da ću doći tu sama, živjeti, raditi i trenirati u Fc Ingolstadt, samo bih se nasmijala i rekla “nemoguće”, međutim mi planiramo, ali sudbina radi po svome...Sasvim slučajno se desila šansa i ja sam je iskoristila i eto sad sam tu. Radim u struci u firmi “Buro fur Baustatik Fazlic” i igram za 1.tim Fc Ingolstadt. Život u Njemackoj je “brz” da se tako izrazim, ko je tu razumjet će, međutim ja sam zadovoljna sa svim šta sam postigla, ali opet uvijek će mi nedostajati ono “naše”, nas mentalitet, toplina našeg naroda, naša “hajka”...porodica, društvo.. ali uvijek sam bila tip koji ima svoj cilj i ide prema njemu, i nema odustajanja, NIKAD. Što se tiče kluba i uslova u FC Ingolstadt jako sam zadovoljna, ljudi su zaista profesionalni i igra se brz fudbal, dakle što manje dodira sa loptom i brza igra, kako to oni kazu “spielen” dakle nema soliranja puno, treninzi su zanimljivi, uvijek nove vježbe i dosta se igra, ne samo klasično nego uvijek uz neke dodatne taktičke vježbe. Naravno, moram pomenuti svoj prvi klub “Željeznicar” iz Bos.Krupe koji je bio moja odskočna daska za dalje, te “Iskru” iz Bugojna, za koje imam samo riječi hvale kako za cure koje mi nedostaju previše i za upravu koja je zaista bila fer i korektna. Želim im puno uspjeha i sve najbolje. Ja sam trenutno fokusirana na svoj život ovdje, na posao i na fudbal te uskoro počinje sezona pa ćemo vidjeti kako to sve izgleda ovdje"

Nema komentara:

Objavi komentar