petak, 16. veljače 2018.

Aljić:"Sretna sam što ću ponovo igrati Premijer ligu"


Merima Aljić, nova nogometašica ŽOFK "Gradina" Srebrenik, ističe :"Sretna sam što ću ponovo igrati Premijer ligu i nadam se da ću pomoći ekipi ŽOFK Gradina da ostvari što bolje rezultate. Četiri sezone sam bila kapiten ŽFK Fortuna Živinice te ekipu uvela u najveći rang takmičenja. Bila sam sutkinja tri sezone a ovu polusezonu sam odlučila igrati PL. Sretna sam što ću ponovo igrati, a poziv za reprezentaciju koji sam dobila mi je vjetar u leđa za dalji rad. Nadam se da ću sa ekipom Gradine napraviti što bolji rezultat i da će oni prepoznati moj rad,trud i zalagnje. Sve djevojke u klubu su me prihvatile i mislim da ćemo biti jedan sjajan tim. U narednom period nas očekuje par prijateljskih utakmica i jedva čekam da liga počne. Svim ekipama želim puno sreće i uspjeha"

Nema komentara:

Objavi komentar