četvrtak, 11. siječnja 2018.

Osmančević:"Odbila sam ponude iz Premijer lige zbog LIbera"


Zahvaljujemo se na izdvojenom vremenu i ugodnom razgovoru Adini Osmančević, novoj igračici SFK "Libero" Goražde.
Osmančević, ističe:"Svoju fudbalsku karijeru započela sam u ŽNK "Iris" Zenica,gdje sam nastupala do sezone 2005/2006, kada odlazim u Hrvatsku u tada mnogo veći i profesionalniji klub u ŽNK "Viktoriju" iz Slavonskog Broda, gdje ostajem do 2011.godine.U tom periodu postajem i članica seniorske reprezentacije Bosne i Hercegovine, na šta sam posebno ponosna. Poslije Viktorije odlazim u ŽNK "Čelik " Zenica ,nedugo zatim u ŽNK "Mladost" iz Nević Polja, ŽNK "Centar " Brčko i u prošloj sezoni nastupala sam za ŽNK "Rosa Brandis" iz Travnika.
U proteklih par mjeseci imala sam nekoliko ponuda od klubova iz Premijer lige BiH i Prve lige FBiH, medjutim kad me je kontaktirao Predsjednik "Libera" Senad Hubjer nije mi trebalo dugo da odlučim jer ekipu "Libera" pratim još dok su igrali Drugu ligu i znam da se radi o mladom i dobro organizivanom klubu sa velikim ambicijama.
U većini klubova u kojima sam do sad igrala davala sam svoj maksimum i bila najbolji strijelac , što očekujem da će biti i u "Liberu".

Nema komentara:

Objavi komentar