četvrtak, 11. siječnja 2018.

Milović:"Naš cilj je zadržati drugo mjesto u nastavku sezone"


Jelena Milović, nogometašica Radnika iz Bijeljine i trenerica kadetkinja istog kluba nam otkriva stvari vezane za klub iz Bijeljine.
Milović,ističe:"Fudbal treniram i igram od svoje 10 godine, znači punih 15 godina sam u fudbalu.
U prvom dijelu sezone sam zadovoljna igrama ekipe, jer samo 2. mjesto na tabeli govori da smo se trudile i igrale dobro, što se tiče moje igre uvijek može bolje ka čemu i težim.Pa do sada se nisam susretala sa onim teškim trenerskim odlukama, ali svakako bih rekla da je teže biti trenerica nego igračica, jer sam poziv nosi svoju težinu, jednostavno moramo da budemo iznad nekih situacija kako bi bile dobar primjer svojim igračicama.Ambicije kluba su da zadržimo drugo mjesto i pokušamo da odigramo što bolje drugi dio sezone, kao i osvajanje 1. mjesta sa kadetkinjama. Imamo sjajan tim kadetkinja, koji će za par godina ako ne već i sledeće godine činiti seniorski tim Radnika, što mene lično raduje. Par igračica, ako nastave ovako da se trude i treniraju vidim i u nekom ozbiljnom evropskom klubu..

Nema komentara:

Objavi komentar