nedjelja, 21. siječnja 2018.

Lijepa strana nogometa u Zvorniku


Zahvaljujemo se Marini Mihajlović, golmanici SFK "Libero" Goražde i prvoj sutkinji u Zvorniku na ugodnom razgovoru i izdovjenom vremenu.

-Kako si došla na ideju da postaneš sudija ? 
Na nagovor predsjedavajućih članova FS u Zvornik,,upustila sam se i u ove vode fudbala.Sa nepunih 16godina,delegati i kontrolori sudije sa visih rangova(liga) kao što su prva i druga, iz našeg saveza obučavali su me, trudeći se da izbjegnem svaku neprijatnost koja bi se mogla naći u ovakvoj vrsti fudbalske aktivnosti.

-Koji rang takmičenja sudiš ?
Položila sam ispite čim sam imala pravo izaći na iste.I evo,već drugu godinu se bavim ovim poslom.
Sudim još uvijek četvrtu,područnu mušku ligu grupe "Birac" i omladinsku ligu koje se naravno moraju proći kako bi se stekao uslov za polaganje za viši rang


-Kako si zadovoljna s onim s čime se susrećeš ?
Na svu sreću čast mi je što imam odlične kolege,vrlo korektne i pristojne,koji prije svega posjeduju vrlo kvalitetno znanje o pravilima fudbalske igre.Uvijek su uz mene,kada god mi je potrebna bilo koja vrsta pomoći savjet ili zaštita.Naravno,u svemu ima uspona i padova, losih trenutaka i odličnih,tako je i ovde.Sve u svemu zadovoljna sam svojim dosadašnjim postignućem.

-Koji su ti ciljevi uu budućnosti kada je suđenje u pitanju ?
Prije svega da djevojka u ulozi djelioca pravde na zelenoj sceni (nazovimo) muškog fudbala,u budućnosti,ne izaziva nikakvu vrstu čuđenja kako navijača tako i članova uprave klubova između kojih se meč i odvija.
Dalje naravno usavršavanje,još mnogo rada i truda,i ako Bog da u budućnosti "FIFA" značka.

Nema komentara:

Objavi komentar