srijeda, 23. svibnja 2018.

Omerović:"Vjerovala sam u ove cure, vjerovala sam u opstanak Gradine"


Zahvaljujemo se na izdvojenom vremenu i ugodnom razgovoru Selmi Omerović, trenerici Gradine iz Srebrenika.

-Otkud Gradina ?
Nakon sto sam odlucila da ipak necu suditi ovu sezonu, bila sam slobodna te sam cekala kraj sezone kako bih krenula svoju trenersku karijeru, medjutim obzirom na situaciju u kojoj se Gradina nalazila, nisam se ni sekunde dvoumila kada me pozvao njihov predsjednik te sam se odlucila vratiti i pomoci treneru Nedzadu i klubu koji me oformio kao igraca i sportistu, bez ikakve novcane naknade.

-Kada si preuzela klub, da li si vjerovala da ćete moći ostvariti cilj, tj. opstati u ligi?
Iskrena da budem, jesam. Od samog pocetka sam vjerovala u cure, znala sam da je u zimskom prelaznom roku ekipa skoro u cjelosti izmijenjena te da su im potrebni svakodnevni treninzi kako bi se sto vise zblizile ali i pripremile fizicki za ono sto slijedi.

-Kojim konceptom si se vodila na tim trneinzima?
Ekipu sam pocela trenirati prije mjesec i pol, znala sam da ne mogu puno toga u mjesec dana, ali ono sto sam zamislila i ostvarilo se. Najvise smo uvjezbavali taktiku i igrali team building igrice, jer istini za volju, ekipa kada ima 'srce' i kada se vidi to zajednistvo na terenu, mali fizicki nedostaci se lako prikriju.

-Kako je tekao vas put ka opstanku?
Sigurno ne onako kako sam ja to zamislila, htjela i ocekivala. Htjela sam da imamo stvari u svojim rukama te da ne cekamo da se neki rezultati 'poklope', neocekivani poraz Fortune od Sloge nam je otvorio vrata opstanka i mislim da je na kraju najrealnije sto se u zadnoj utakmici odlucivao putnik u nizi rang izmedju direktnih konkurenata. Banja Luka je svojim igrama pokazala o kakvoj ekipi se radi, cestitam im na tome i nadam se da se vise nece dovesti u slicnu situaciju, kao ni mi.

-Planovi za dalje?
Imat cemo par sastanaka sa igracicama o njihovim planovima kao i ambicijama za sljedecu sezonu, eventualnim odlascima i dolascima, ali prvo cemo malo uzivati.

-Kako ce dalje ici tvoja trenerska karijera, ima li ponuda?
Za sada sve ide po planu, ponuda ima i to mi svakako prija, ali mlada sam, necu da se zanosim, vrlo lako se stvari mogu okrenuti, zato cu vrijedno da radim, ucim i edukujem se, kako bi iz dana u dan bila samo bolja.

Nema komentara:

Objavi komentar